Se spune ca frumusetea vine din interior si suntem convinsi de aceasta, dar mai stim din proprie experienta ca aceasta frumusete interioara este stimulata si din exterior.
Cand ai un par frumos, catifelet, o coafura la moda, te simti in largul tau, esti mai vesela si ai mai multa incredere in tine.
Un par ingrijit este unul din cele mai importante aspecte caruia trebuie sa i se acorde importanta cand este vorba de frumusete, de aceea trebuie sa avem grija de felul in care arata coafura, urmand in acelasi timp noile tendinte.
Parul este o oglinda a starilor fizice si psihice. Conditiile de stres zilnic pot duce la pierderea vitalitatii parului, acesta devenind greu de coafat, mai putin flexibil si astfel un motiv de ingrijorare in plus.
Daca esti in cautarea unui loc placut, unde calitatea primeaza, a unei schimbari de imagine, specialistii nostril sunt la dispozitia ta pentr a-ti oferi cele mai bune sfaturi, cele mai stilate tunsori si coafuri de la cele mai moderne, originale, pana la cele clasice, elegante.
Produsele folosite in saloanele noastre sunt :L’OREAL, WELLA, GOLDWELL, simboluri ale calitatii, inovatiei si prestigiului in toate tipurile de servicii : ingrijire, culoare, styling. Cu ajutorul acestor produse te vei putea bucura din nou de forta de seductie a culorii, vitalitatii, stralucirii si catifelarii naturale a parului tau.
De asemenea vei putea achizitiona aceste produse si pentru acasa, la recomandare specialistului, tocmai pentru a continua ingrijirea profesionala si pentru a oferi parului tau protectia de care are nevoie.
In privinta vopsitului ar mai fi ceva de spus si anume ca in noua conceptie, moderna, culoarea parului este considerata un accesoriu important, o adevarata bijuterie si un gest de frumusete indispensabil.
Culoarea parului continua sa seduca femei din ce in ce mai tinere, urmand moda si evoluind in acelasi ritm cu tendintele societatii.
Astazi mai mult de 2/3 din femei (76% din Romania ) au parul colorat.
Pentru a obtine o culoare de calitate va recomandam cele mai bune vopsele profesionale de par : L’OREAL, WELLA, GOLDWELL, iar ingrijirea acasa a parului sa se realizeze cu produse de la aceeasi firma.
GOLDWELL – ISTORIA UNUI BRAND
Compania a fost infiintata in 1948 de catre un om de afaceri de 27 de ani, pe nume Hans Erich Dotter.
Totul a inceput cu ideea unei lotiuni care sa permita pastrarea unei coafuri perfecte pentru mai mult timp.
Primul produs s-a numit Goldwell Ideal.
Numele comercial al produsului a devenit numele companiei, iar in timp s-a transformat in numele unuia dintre cele mai valoroase si mai cunoscute branduri din domeniu.
Obiectivul Goldwell era sa ofere stilistilor o linie profesionala pentru folosirea exclusiva in salon.
Succesul a venit curand, datorita inaltei calitati a produselor si a abilitatilor deosebite ale agentilor de a stabili relatii de consiliere si incredere cu clientii din saloane.
1950 – 1960 PROGRESUL PRIN VIZIUNE
Parul tapat a la Brigitte Bardot era considerat fashion, insa erau necesare cantitati mari de fixativ.
Goldwell a facut investitii masive in cele mai recente si inovatoare tehnologii pentru a obtine un produs pe placul stilistilor, dar si al clientelor.
Asa s-a nascut fixativul cu aerosol Spruhgold, care a ocupat pozitia de lider.
1970-1976-1979 MOTORUL INOVATIEI IN CONTEXT INTERNATIONAL
Goldwell castiga o reputatie buna inventand solutii ingenioase pentru problemele de zi cu zi din salon, revolutionand astfel piata de produse profesionale.
In 1976, firma este recunoscuta international, odata cu lansarea primei solutii de permanent care in contact cu aerul devine spuma.
1980-1989 STABILITATE , CRESTERE, VIITOR PRIN PREZENTA GLOBALA
Anii 70-80 au fost marcati de o expansiune fara precedent.
Reprezentante Goldwell au fost infiintate in Europa Centrala, SUA, Africa de Sud si Australia, distribuitori exclusivi au fost stabiliti in Japonia si Scandinavia.
In 1989 devine parte a trustului Kao Corporation din Tokio.
1990-1996-2000 MEREU CREDINCIOS STILISTILOR
Integrarea in trustul japonez a deschis noi perspective si oportunitati.
S-a creat un centru modern de cercetare si dezvoltare, peste 100 de oameni de stiinta preocupandu-se de calitatea produselor, si centre de instruire in Germania si Europa.
2000 – prezent PRODUSE DEOSEBITE
„Mai aproape de stilisti, mai aproape de par” este sloganul Goldwell.
Astazi, compania are academii in toate marile matropole ale lumii , iar cifra de afaceri este de ordinul sutelor de milioane de dolari.
Tehnologiile inovatoare fac din acest brand aliatul NR.1 pentru servicii de lux in saloane.
Tratamentele pentru par INNER EFFECT si KERASILK sunt unice in lume, efectul de reconstructie a firului de par atingand perfectiunea.
Vopseaua remanenta TOPCHIC si cea semipermanenta COLORANCE sfideaza toate celelalte branduri prin tehnologia unica ‘acid versus alcalin”, prin nuantele deosebite si prin delicatetea cu care trateaza firul de par.
Atunci cand tehnologia, cercetarea, pasiunea pentru frumusete se intalnesc intr-un brand, acesta face istorie.
Goldwell a depasit granitele culorii si este singurul brand de pe piata care a revolutionat-o, aducand primul produs de vopsire care nu foloseste amoniac, oxidanti si se fixeaza pe par printr-un proces fizic nu chimic.
Iar povestea de succes continua….