Etiquette
Agreement saloane de infrumusetare Anda
Agreement saloane de infrumusetare Anda
In dorinta de a va oferi servicii de calitate care sa faca din timpul petrecut la noi o experienta cat mai placuta, va rugam sa luati in considerare urmatoarele informatii:
1.Programarea serviciilor:
Va rugam sa nu lasati in ultima clipa acest detaliu important, si sa incercati sa faceti programarea cu cateva zile inainte.
2.Sosirea la programare:
Pentru bunul mers al activitatilor noastre si pentru satisfacerea tuturor clientilor, apreciem foarte mult punctualitatea. Cu regret insa in cazul in care intarziati, vom fi obligati sa scurtam tratamentul sau sa va reprogramam.
Repetarea acestei situatii de mai multe ori atrage dupa sine imposibilitatea de a va mai face programare.
Ne rezervam dreptul de a servi cu intarziere programarile, in cazuri independente de noi sau in caz de forta majora.
3.Frecventa serviciilor:
a) Tratamentele faciale se recomanda pentru rezultate maxime sa fie efectuate la interval de cel mult 28 de zile, sau daca sunt in cura la 3-7 zile distanta, in functie de ce va recomanda esteticiana.
b) Pentru a putea deveni client al „Centrului de infrumusetare Anda”( Sos. M.Bravu), ne intereseza o colaborare holistica de lunga durata; aici se efectueaza numai tratamente faciale de cosmetica avansata; frecventa la tratamentele faciale si corporale va fi de minim o sedinta la 4 saptamani (minim 12 tratamente faciale si 12 tratamente corporale pe an), plus achizitionarea minim a unui produs de ingrijire (minim 12 produse pe an). Dupa prima consultatie pentru a putea incepe tratamentele, vor trebui achizitionate minim produsele de baza: demachiant, tonic, crema de ochi, crema de fata, ser. In timp de 3 luni se vor achizitiona si celelalte produse recomandate.
Daca distanta intre tratamente depaseste 6 saptamani, tariful tratamentului urmator va fi majorat cu 10%. Repetarea acestei situatii de mai multe ori atrage dupa sine incetarea colaborarii.
Daca distanta intre tratamente depaseste 6 luni, se va efectua o noua consultatie.
Dace se doreste o cosmetica faciala de baza aceste tratamente se efectueaza in centrul „Beauty Salon Anda” din Sos.Iancului nr.8.
c) Tratamentele corporale vor fi accesibile doar persoanelor care indeplinesc cerintele de la punctul b)
d) Epilatul se recomanda sa se efectueze la interval de 20-35 de zile, de preferat dupa menstra, pentru a avea eficienta maxima. La epilat va rugam sa veniti cu parul intre 1- 2 cm lungime, un dus cat mai recent facut si fara crema de corp aplicata pe piele sau alt produs care impiedica epilarea eficienta. Ne rezervam dreptul de a refuza persoanele fara o igiena corporala corespunzatoare sau care prezinta leziuni, arsuri, sau alte manifestari dermatologice evidente; acestea din urma vor fi indrumate catre medicul dermatolog.
4.Obtinerea si intretinerea rezultatelor obtinute:
Garantam rezultatele in cazul curelor daca se respecta in totalitate recomandarile nostre si se folosesc acasa produsele recomandate.
Pentru a nu sabota rezultatele obtinute si a pastra efectele in timp, intretinerea acasa se va face numai cu produse profesionale, cumparate din salon, la recomandarea specialistilor nostri, de la care veti primi indicatii precise de utilizare.
In acest sens clientii vor primi informatiile despre promotiile si noutatile la produse imediat ce ele sunt disponibile.
Posibilitatea de a achizitiona promotiile va fi oferita cu prioritate clientilor fideli, si pe masura epuizarii stocului si celorlalti clienti sau doritori.
5.Anularea programarii:
Anularea unei programari trebuie sa fie facuta cat mai devreme posibil, cu cel putin 24 de ore inainte. Nerespectarea acestei prevederi atrage dupa sine incetarea colaborarii.
In cazul Centrului de infrumusetare Anda din Sos M.Bravu, anularea programarii cu 24 de ore inainte va avea un cost de 50 de lei, iar anularea programarii in aceeasi zi, un cost de 100 lei.
6.Telefoanele mobile:
Pentru ca timpul tuturor clientilor sa fie relaxant, telefoanele mobile vor fi inchise sau date pe silent, minimalizand cat se poate convorbirile.
7.Obiecte pierdute:
Nu suntem raspunzatori pentru pierderea obiectelor personale. Va rugam ca obiectele de valoare sa fie purtate cu dumneavoastra in cabinete sau incredintate coordonatorului de salon.
8.Probleme medicale:
Daca aveti probleme medicale, va rugam sa le mentionati inainte de a fi inceput serviciul, persoanei care va intocmeste fisa personala sau care va efectueaza serviciul.
9.Comunicarea:
Dorinta noastra este ca prin serviciile pe care le oferim sa ajungem la rezultatele dorite.
Pentru aceasta este nevoie de comunicare clara intre dumneavoastra si personalul care va deserveste.
Va rugam sa va exprimati clar dorintele legate de tratament si sa cereti toate detaliile legate de serviciile respective.
Relaxare placuta !